Pravidla pro vrácení zboží a plateb

  1. Naším cílem je, abyste se při vytváření objednávek cítili jistě a nemuseli se obávat případného chybného objednání. Jako projev profesionality vám proto nabízíme 30 denní politiku vrácení zboží (pokud to povaha produktu umožňuje), (30 denní politika se nevztahuje na zboží podléhající teplotnímu nebo chladicímu řetězci!)
  2. U produktů, které vyžadují teplotní režim (například dermální výplně apod.), je možnost vrácení zboží omezena na 24 hodin od doručení.
  3. Pro vstup do online formuláře prosím klikněte níže na modré tlačítko „Vrátit objednávku“ nebo na modré tlačítko „Reklamovat objednávku“.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEBO REKLAMACE

 

 

Pokud by došlo k jakýmkoliv technickým problémům, jednoduše zavolejte na naše zákaznické oddělení (608 032 032) ihned poté, co obdržíte své zboží, a vysvětlete, že chcete produkt vrátit nebo reklamovat. Můžete nás také kontaktovat e-mailem na adrese: info@zollnermedical.com

Výměna nebo vrácení produktu není možná u zboží, které bylo:

  • Otevřené nebo částečně použité

  • Poškozené (včetně poškození vzniklého během přepravy zpět k nám, z důvodu nesprávného zabalení)

Produkt lze vrátit nebo vyměnit pouze v původním a neotevřeném obalu. Vrácené zboží – tedy jak samotný produkt, tak i jeho obal – musí být ve stejném stavu, v jakém bylo doručeno, bez známek otevření, poškození nebo použití.

Vrácení peněz:

Platba bude vrácena až po bezpečném doručení zboží zpět do našeho skladu. Jakmile od vás zboží obdržíme, vrátíme vám částku do 5 pracovních dnů. Platba může být uskutečněna pouze po opětovném přijetí a kontrole produktu naším pracovníkem.

V případě, že si zákazník přeje výměnu zboží z vlastní vůle za jiný produkt, bude mu v tomto případě účtován poplatek za kurýrní službu.

OUTLET:

Všechny objednávky z naší sekce „OUTLET“ na webových stránkách nelze vrátit ani vyměnit za jinou položku, pokud nejsou vadné. (To znamená, že nebude uznána žádná refundace ani v případě, že bude zboží vráceno dle výše uvedených pravidel.)

Pro správné zpracování a předejití případným nedorozuměním probíhá výměna zboží výhradně formou dobropisu a následného vrácení částky na účet zákazníka. Pokud si zákazník přeje za vrácené zboží objednat jiný produkt, musí vytvořit novou objednávku přes systém.

ZBOŽÍ V RÁMCI CHLADICÍHO ŘETĚZCE:

Upozorňujeme, že nepřijímáme vrácení jakýchkoliv produktů vyžadujících chlazení (např. PRX a podobné), pokud nejsou vadné z naší strany při dodání.

Všechny „Žádosti o vrácení zboží“ musí být nově podány výhradně prostřednictvím našeho digitálního systému, aby byly dohledatelné a sledovatelné. Reklamace nebo vrácení nebudou akceptovány telefonicky, přes chat, web nebo e-mailem.

Jakákoliv chyba produktu musí být nahlášena nejpozději do 24 hodin od doručení. Společnost si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení snížit cenu, vyměnit produkt nebo vrátit peníze, a to bez kompenzace přepravních nákladů, daní nebo cel. Také může určit způsob, jakým bude zboží vráceno zpět do skladu.

Pokud dojde k stažení produktu z trhu výrobcem, budeme vás informovat a poskytneme pokyny k povinnému vrácení. V takovém případě obdržíte e-mail s podrobnými informacemi o stahování výrobku z oběhu, tzv. Re-call.

V případě dotazů nás prosím kontaktujte na čísle 608 032 032.

Aktualizace: 25. 04. 2025