Pravidla pro vrácení zboží a plateb

Je v našem zájmu, aby jste se při vytváření objednávek cítili sebejistě a nebáli se případných nesprávných objednání. Jako projev profesionality vám proto nabízíme 14denní politiku vrácení zboží. Pro výrobky, které podléhají teplotnímu řetězci (dermální výplně a podobně), je politika vrácení zkrácena a platí pouze 5 dní. Postup je následující:

Pokud nejste spokojeni s objednávkou z jakéhokoli oprávněného důvodu, jednoduše zavolejte našemu oddělení zákaznických služeb na číslo 608 032 032 ihned poté, co obdržíte své zboží, a vysvětlete, že chcete produkt vrátit. Můžete nás také kontaktovat emailem na adrese info@zollnermedical.com.

Výměna nebo vrácení produktu se nevztahuje na produkty, které byly:

  • Otevřené nebo částečně použité
  • Poškozené (včetně poškození vzniklého během dopravy zpět k nám)

Produkt můžete vyměnit nebo vrátit pouze v jeho původním a neporušeném obalu. Vrácené produkty, včetně jejich obalu, by měly být ve stejném stavu, v jakém byly doručeny, bez jakéhokoli otevření, poškození nebo použití.

Upozorňujeme, že v případě, že vytvoříte objednávku, kterou odmítnete převzít od kurýra, nebudete oprávněni k žádnému vrácení peněz. Naše interní systém eviduje všechny vrácené zboží a případné výměny.

DŮLEŽITÉ: PŘED VRÁTENÍM PRODUKTU NÁS MUSÍTE KONTAKTOVAT A POŽÁDAT O "FORMULÁŘ NA VRÁTENÍ ZBOŽÍ". SOUHLAS K VRÁCENÍ PLATBY BUDE VYDÁN AŽ PO OBDRŽENÍ TOHOTO FORMULÁŘE A JEHo SCHVÁLENÍ. VRÁCENÍ ZBOŽÍ JE MOŽNÉ POUZE V DOBĚ URČENÉ V ODSTAVCI 1 TOHOTO ČLÁNKU. POKUD JE VRÁTENÍ ZBOŽÍ PŘIJATO, FINANČNÍ ČÁSTKA BUDE PŘIPISOVÁNA NA ÚČET DO 5 PRACOVNÍCH DNÍ.

Vrácení finančních prostředků: Vrácení platby je možné zpracovat až po bezpečném doručení zboží zpět do našeho skladu. Jakmile nám bude vaše zboží doručeno, peníze vám budou vráceny do 5 pracovních dní. Platba může být uskutečněna až po opětovném vrácení produktu a jeho následné kontrole naším pracovníkem. V případě, že klient má zájem o výměnu zboží na vlastní žádost za jiné zboží, bude mu v tomto případě účtován poplatek za kurýrské služby.

OUTLET: Všechny objednávky v naší sekci "OUTLET" na webové stránce jsou nevratné/vyměnitelné za jinou položku, pokud nejsou CHYBNÉ. (To znamená, že nebude uznána žádná refundace, i když bude zboží vráceno v rámci našich výše uvedených pravidel vrácení zboží) Z důvodu správného zpracování a předejití případným nedorozuměním, pokud má zákazník zájem o výměnu zboží, ta se provádí pouze formou dobropisu vráceného produktu a vrácením finanční částky za zboží na účet klienta. Pokud si klient chce za vrácené zboží vybrat jiný produkt, musí si vytvořit v systému novou objednávku.

PRODUKTY V RÁMCI CHLADÍCÍHO ŘETĚZCE: Upozorňujeme, že nepřijímáme vrácení žádných položek z chladícího řetězce, pokud nejsou vadné z naší strany při dodání zboží.

Všechny "Žádosti o vrácení zboží" musí být zaslány emailem na (info@zollnermedical.com), aby byly dohledatelné a vysledovatelné. Žádná náhrada nebo vrácení zboží není akceptováno prostřednictvím telefonu, živého chatu nebo webové stránky. Telefon nebo chat mohou být použity pouze jako podpůrný prostředek.

Případné chyby zaznamenané na produktu by měly být hlášeny do maximálně 48 hodin od dodání. Společnost si ponechává právo snížit cenu, vyměnit produkt nebo vrátit finanční prostředky bez kompenzace za přepravní náklady, daně nebo celní poplatky. Společnost také určí způsob, jak budou produkty odeslány zpět do našeho skladu.

V případě, že společnost obdrží informace od výrobce o stažení výrobku z oběhu, informuje a poskytne klientovi příslušné pokyny k povinnému vrácení výrobku, na který bylo vydáno "recall". V takovém případě obdrží klient veškeré informace o plánovaném stažení produktu z oběhu emailem.

Pokud máte otázky, kontaktujte nás prosím na čísle 608 032 032

Aktualizace: 1.6.2023